7 octobre 2009

Some sketches – Quelques esquisses

Finally some rain… and I painted a sun :
Enfin de la pluie….et je peins un soleil !

Some fire water :
L’eau de feu

Bamboo :
Before watering the caran d’ache neocolor II
Bambou avant,

After :
Après l’aquarellage.

Since it’s studio show time, I took some pictures from my ‘studio’ :
Comme beaucoup d’artistes montrent l’endroit où elles travaillent, je ne voulais pas rester en reste.









I started a new ‘modern style’ log cabin quilt. I want to use some of my stash !

Je veux diminuer ma collection de tissus ! J’ai décidé de commencer un log cabin quilt revisité.

"Design can be art. Design can be aesthetics. Design is so simple, that's why it is so complicated."
Paul Rand

"En art comme en amour, l'instinct suffit."
Anatole France


Write you soon,
À bientôt,
Nathalie

Aucun commentaire: