28 février 2010

Silhouettes

I hadn’t had time to sew this week but I was able to start my silhouettes this morning.It is my intention to sew many of those women.
Je n’ai pas eu le temps de faire grand-chose cette semaine. J’ai quand même –enfin- été capable de commencer à coudre les silhouettes. Mon but est de coudre beaucoup des ces femmes sur mon fond.
I wanted to show you my little collection of thimbles.
Those are the souvenirs from the places I once was, except for the green/blue one.My daughter brought it back from her trip to Tunisia.
Que trouvez-vous de ma petite collection de des à coudre ?Ils me rappellent les endroits visités par le passé, excepté le vert/bleu que ma fille m’a rapporté de Tunisie.
Write you soon,
À très bientôt,
Nathalie

1 commentaire:

Alma Stoller a dit…

Hi Nathalie,

WOW!
these are absolutely wonderful.
What a great collection!

Alma