7 février 2010

Challenge – continued ## Défit – suite

Photographing organza – and obtaining a good result - is an almost impossible task.
But, this is my result so far from Shelagh’s challenge n° 3.
Réussir des photos avec de l’organza est pratiquement impossible.
Mais, voici un résultat partiel du défit organisé par Shelagh.

And a detail.
Et un detail.

Is there enough stitching or should there be more?
On one hand, I consider I stitched enough because I still want to see the skeleton leaves and the embellished ribbons and on the other hand my stitching is slightly out of balance.
Since I know we will do more playing with this surface, I will stop stitching.
What’s your opinion?
Is less more?
or
Is more better?
How much is enough?
Y-a-t-il assez de points ou en faut-il plus ?
D’un côté, j’estime qu’il y en a assez puisque je veux voir la surface originale avec les feuilles et les rubans.
D’un autre point de vue, on pourrait dire que l’équilibre du travail n’est pas vraiment respecté.
Comme je sais que nous allons encore jouer avec cette surface, il vaut mieux que je m’arrête.
Vous avez une opinion ?
Est-ce que moins est mieux ?
Ou
Mieux vaut un peu plus ?

Write you soon,
À très bientôt,
Nathalie

Aucun commentaire: